Suck

IDAG har det varit en låååååååååååååååååååååååååååååång dag. 04.30 upp på benen, till jönköping. Lektion från 9 till 15.20. Nu sitter jag vid en dator i skolan och väntar in mitt tåg kl 16.00

Jag har inget vettigt att komma med idag förutom att träningen går bra! Människor i min omgivning märker att jag växer och dom flesta frågar mig om jag inte går på steroider. Den största komplimangen en ickemissbrukare kan få enligt mig. =)
Till och med min älskling sa att hon tyckte mina axlar var stora iförregår och hon se aldrig sånt :D

Lite maxningstats i gymmet då:
Bänk 110 kg x 1
Marklyft 155 kg x 1
Benpress 310 kg x 9
Bicepscurl hantlar 27.5 kg x 2
Roddcabel Alla vikter x 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: