Shopping på södermalm.


Det här är våran utsikt från vårat rum. Kan säkert vara hur fint som helst på sommaren men nu på hösten så är det bara en utsikt.


Mitt emot huset där vi bor ligger det här huset och jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få bo i den där lägenheten i hörnet längst upp med den fina balkongen. Så himla mysigt och jag slår vad om att den lägenheten här riktigt fin.







Idag var vi på drottninggatan och kollade igenom affärerna där innan vi tog oss till söder och Beyond Retro. Jag köpte faktiskt knappt någonting alls. Jag köpten en tunn kofta på gina och en finstickad svart kofta på Monki. Och tights. Jag blir lite deppig över att jag knappt har hittat något. Jag fann dock ett par sjukt snygga jeans från acne idag men storleken var för liten och jag vet att storleken större skulle sitta perfekt. Så vi skall till NK imon och se om vi hittar dem där :)

Det skall faktiskt bli skönt att komma hem så att jag kan få pussa på min älskling. Fy sjutton vad jag saknar honom :(
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: