Jag vill bara försvinna härifrån, bara för ett tag.



Nu vill jag bara bort härifrån. Och komma tillbaka i mitten av januari då allt är över. Jag orkar inte. Jag kommer att vara ett nervvrak dem här två månaderna som kommer nu. Jag kommer inte att fungera korrekt och jag kommer inte att kunna tänka klart. Snart drar julen på toys igång och jag kommer att vara fruktansvärt stressad och på det så åker snart snutten iväg på sin praktik i två månader, och vi kommer typ aldrig att ses. Han säger att det kommer att lösa sig, men det kommer det inte. För det är inte ens säkert att han kommer att kunna åka hem någonting. Och jag VET att jag inte kommer att klara det. Jag kommer att sakna honom så mycket att tårarna kommer att spruta och jag kommer att vara så stressad på jobbet så att jag kommer att bryta ihop där med. Helvette, måste allt hända på en och samma gång?! Jag kommer bokstavligt talat att bli dum i huvudet. Därför vill jag försvinna nu och komma tillbaka i mitten av januari då allt det här är över.
Johanna

Kommentarer
Postat av: Ines

Jag vet att även om han har hur mycket som helst att göra under sin praktik, så skulle han ta sjukledigt för att träffa dig :)

2009-11-04 @ 17:24:21
Postat av: Trees

åh sötis då:( du får umgås extra med massa andra som gör dig glad! å ja tror också att han skulle va lite 'sjuk för er, en dag eller två;)

PS jag älskar din jacka:D

2009-11-05 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: