Jag är ingen praktikant!



Idag jobbade jag mellan 08:00-13:00. Hur skönt som helst. Känns som om det var igår jag jobbade. Imorgon börjar jag klockan åtta och jobbar till fyra så det är lite segt.

Känns som om det kommer att bli en härlig vecka ändå. Längtar som en liten tok till fredag. Det kommer att bli så himla roligt! Vi är ca 15 pers som skall ut och göra götborg osäkert ;) nej men det kommer att bli riktigt kul.

Just det ja. Jävla kunder idag på toys! Våra kunder är så himla nedlåtande ibland. Vi har ganska många praktikanter på toys men jag är inte en av dem!!

Jag gick i en gång på jobbet och ett äldre par går bredvid mig tittar snett på mig och säger:
-Hon är la säkert också bara en praktikant.
Jag säger surt tillbaka med samma blick som jag fick:
-nej jag är ingen praktikant! vad ville ni ha hjälp med?!

Omg! Jävla ceppon! ok att jag kanske ser ung ut men vad fan? JAG ÄR INGEN PRAKTIKANT!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: