En jävligt bra dag

Dagen började katastrof eftersom jag var tvungen att vakna 04.45 sen skulle jag lösa dagens sudoko i spårvagnen men det var omöjligt. Min hjärna fungerar inte så tidigt helt enkelt. Om man skulle fråga johanna hur jag kom upp så tidigt så skulle hon bara rycka på axlarna eftersom jag är en zombie när jag vaknar kl 10! Smallville räddade tågresan. :-D i skolan var det lugnt, och vi fick sluta tidigare. Hem med tåget. Till vårdcentralen. Sen röntgen.

Röntgen svaret var skrivet på medicinska och konsensus var att mina bihålor are täppta like a mother fucker. Röntgen bilderna visade också ett något ihåligt huvud. Nu ska jag in till stan. Skriva upp mig på kravmaga. Shit jag känner mig som superman idag. En superman som åker tåg, som har ont i hövet och blir röntgad istället för att röntga....


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej så trevligt!

2009-08-25 @ 19:34:26
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: