Gym igår

Gymmade med adrian igår och jag känner av det idag kan jag ju lungt säga!
Finns det något härligare än muskeltärande träningsvärk i benen?

Vi körde b.l.a denna övningen

Jag tog 300 kg 4 ggr. Det är rätt så klent måste jag säga, då jag har tagit mycket mer en gång i tiden. Men jag har vilat mina ben rätt så länge nu. Jag ville att resten av kroppen skulle komma ikapp lite. Benen har inte blivit större och jag väger 10 kg mer, om inte det är ett kvitto på utjämning så vet jag inte vad som är.

Hörde att en gymkamrat till mig har fått svininfluesan och jag vet var han fick den ifrån.
På vårat gym lägger dom ut en stor skål med godis varje fredag. Han brukar stå och frossa där. Det är som en virushärd i den skålan....

Nej nu är det dags och bli lite konstruktiv!'
KRAV IDAG!!!! hoppas min tå klarar av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: