Jag orkar inte.



Jag orkar inte! Jag orkar ingenting just nu. Idag skall jag jobba, som vanligt. Jag är så trött på mitt jobb just nu så att jag tror jag spyr! Men det finns ju inga roliga jobb att söka heller. Jag få stå ut helt enkelt.

Jag och snutten pratade i telefon väldigt länge igårkväll. Ni vet sådana där samtal då man bara skrattar och ingen vill lägga på. Så himla mysigt. Jag längtar så himla mycket tills vi bor tillsammans. Det är bara en jobbig grejj kvar och det är hans praktik som han skall på i två månader. Jag kommer att få träffa honom väldigt sällan och jag kommer att bli dum i huvudet. Jag hoppas att jag mer eller mindra kommer att få jobba dygnet runt då när han är där så slipper jag tänka så mycket. Jag kommer att sakna honom.

Något som jag längtar efter som är snart det är min och systers shoppingdag som vi skall ha på torsdag. Vi skall leta efter dunjackor. Så himla kul. Jag älskar när man har något speciellt som man letar efter. Blir så mycket roligare då.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: