Vi ses snart igen hjärtat.


Hanna, Jag och Therese.


Martina, Hanna och Linnea.


Sabina =)


Rickard och Therese.

Jag kom nyss hem från The Queen. Var där med några vänner för att ha avskeds-grejjs för Therese som flyttar till England på onsdag. Det var så himla tråkigt att säga hej då. Men nio månader går snabbt och vi ses ju igen när hon kommer hem. Men ändå. Hon kommer att ha det hur bra som helst, det är jag säker på. Hon har sagt till mig att hon vill utomlands och nu kommer hon äntligen iväg. Jag är så stolt över dig hjärtat som lyckas uppfylla din dröm.
Johanna

Kommentarer
Postat av: Trees

Tack underbaring!:D Det var verkligen jobbigt att säga hejdå, usch haha! Men vi ses snart igen;) Vi ses låter ju mycket bättre än hejdå! Å tack för att ni dök upp:)

2009-08-30 @ 21:32:46
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: