Urban Outfitters, here I come.



Jag tror att jag är kär. Hur fina? Jag älskar spännena. Jag hittade ett par liknande skor på Nk för ett tag sedan. Kan faktiskt hända att det var dem här? Och jag blev så himla kär. Det var kärlek vid första ögonkastet. Ja men dessa finns iallafall på urban Outfitters. Och eftersom att jag skall till sthlm om en månad så hoppas jag verkligen på att dem finns i butiken.



Lila, lila, lila. Jag älskar lila! Den väskan är helt underbar! Liten och helt perfekt. Den finns också på Urban Outfitters. Dem har allt många fina kläder, skor och väskor i den butiken. Nu skall den bara komma till Gteborg också, så kan jag inte vara annat än nöjd.
Johanna

Kommentarer
Postat av: Rosida

Snyggt! :D

Fin blogg. :) Ska vi följa varandra med bloglovin'?

2009-09-19 @ 14:00:34
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: