Squash squash squash

Jag spelade squash i fredags, första gången på ett år. Och jag måste säga att det var en av det bästa dagarna i mitt liv. Jag vet inte hur jag ska förklara det.
Det är en känsla som man sällan upplever. Det var nästan som att gå till liseberg för andra gången i livet. Första gången var det så mycket intryck att man inte kunde uppskatta det hela. Men andra gången så kan man uppskatta allt ur ett helt annat perspektiv.


Random bild från google.



Jag och pussen kunde inte träffas den här helgen för att hon var sjuk. Men jag besätmde mig för att träffa henne ändå en liten stund. Jag var hos henne i 1 timma. Dagen efter blev jag förkyld. Så jävla typiskt. Jag lovar att vi kunde pratat i telefon och smitta varandra =).
Hon är i alla fall min puss och jag älskar henne!

Paris Paris Paris

Jag hittade ett hotell som är nära tornet! Fan vad jag vill dit med älsklingen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: