Sorry

Jag har inte uppdaterat på ett tag. Jag har haft så mycket att göra hela tiden!

Nu sitter jag i Jönköping och möglar. Jag är så hungrig att jag spyr.
Den här veckan blir hård. Det blir mycket plugg och väldigt lite tid för annat.
Idag ska jag iallafall försöka komma ner till gymmet. Det blir nog axlar idag.



För dom som gillar att hålla koll på sin träning så kan jag tipsa om en sida! Den är som gjord för mig!
http://dailyburn.com            in och njuuuuuuut

Jag heter "Brorsan" där

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice blogg Brenner.. Emelie Viktors tjej här. Tjingeling

2009-09-14 @ 17:05:06
URL: http://tolftemaj.blogg.se/
Postat av: Ines

Jag har försökt svara på ditt sms hela dagen men det verkar som att det inte går av någon anledning! Så du vet varför du inte får ett svar iaf ;) Men men, allt är helt okej här. Ska åka hem igen på tors, ska bli väldigt skönt faktiskt :) Hur är allt hos dig? Vrf är du Jönk? McPuss

2009-09-14 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: