Jönköping

Idag bär det av till Jönköping tidigt på morgonen. Vi måste organisera oss och sätta igång. På tåget ska jag plugga, så psp:n får stanna hemma. Det är ganska bra med att pendla nu, för att på tåget ska jag tvinga mig själv till plugg för det finns ju inte så mycket annat man kan göra. Det blir alltså 4 timmars gratis plugg sammanlagt.


Träningen:

Den gick bra igår. Första gången på tre veckor, och jag hade lovat min puss och mig själv att jag skulle ta det lungt och det gjorde jag. Men jag ska nog komma igång snart igen!



Plugg:
Satt lite på bibban igår och gick igenom gammalt skit. Det gick bra i tre timmar tills jag blev hungrig.
Jag brukar sitta på biomedicisnak vid sahlgrenska. Det är så jävla gött där.

Jag saknar min puss :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: