Gårdagen

Jag hade för mig rätt så mycket igår.
Åkte till flygplatsen för att hämta Andrzej, när jag väl var där träffade jag Johannes en kompis till Jonas och även Ines som skulle till Polen.
Sedan åkte jag hem och titta på idol. Jag har två favoriter som äger

Helt grym är han!



Sjukt bra röst


Sen var jag hemma hos Chadi för att fira honom. Han har ju fått en iphone som han lyckats förstöra samma dag som han fick. Han uppdaterade den till den nyaste uppdateringen och då går det inte att låsa upp. Han fick iallafall många iphone saker. Han fick Mac strumpor av mig till sin nalle. Jag hoppas verkligen att han kan låsa upp den!



Snart skall jag och Pussen till movieline! Kanske kan köpa något häftigt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: