Dumma kollegor.



Idag har jag jobbat hela dagen. Och jag måste bara säga det att ibland har jag nog dem dummaste kollegorna som finns. Vi hade två kassor öppna nästan hela dagen så det var ganska mycket folk. Klockan fyra så går alla hem och lämnar mig och ulf kvar ensamma. Vi var alltså bara två personer med alla dessa kunder i våran Stora butik. Snacka om panik. Fan jag blir så jäkla förbannad. Det inte min dag idag. Sedan åkte jag till centralen för hälsa på mamma på jobbet. Jag går sedan till pendeln, när dem ropar ut "tåg mot kungsbacka dörrarna stängs" då kommer jag på att jag har glömt mina nycklar hemma och måste hoppa av tåget, gå till mamma och hämta hennes nycklar och sedan vänta 30 min på nästa tåg. fy fan!
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: