Mycket och Lite

Sorry jag har inte skrivit på ett tag, men det är bara för att jag inte är så nöjd med mina prestationer och då är det inte kul att skriva om dom.

MEN!!!!!!
Imorgon kommer det något som vänder upp och ner på min tillvaro!
OPERATION FLASHPOINT: DRAGON RISING JAG HAR VÄNTAT 8 ÅR PÅ DET HÄR SPELET!!!
Datorn är uppdaterad och allt är tipptopp.
Imorgon ska jag köa utan för games för att få tag i det så fort som möjligt!!!!


Idag körde jag rygg på gymmet. Gött när det går bra. Jag har fått gå över till mes chins, för jag får ont när jag kör vanliga.

Kommentarer
Postat av: Ines

HAHAHA DU ÄR EN TÖNT! :D:D:D

inte undra på att du har mycket med din c-uppsats om du bara spelar dataspel hela tiden ;P

2009-10-08 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: