My beloved one.



Jag har världens bästa och underbaraste puss. Inatt så hade jag väldigt svårt att sova på grund av att Bofi (snuttens hund) var lite jobbig. Jag vred och vände på mig hela tiden och jag kunde verkligen inte somna och då var klockan runt halv fyra. Då frågar snutten:
-Kan du inte somna pussen?
-Nä
-Vill du att jag berättar en saga?
-Ja vill du det?
-Ja men det är väll klart.

Hur söt är han inte?! Jag somnade så himla bra i hans famn medans han berättade sagan för mig. Jag älskar honom så mycket. Vi hade en sådan himla bra morgon imorse. Vi låg i sängen och skrattade tillsammans tills jag skulle gå till jobbet. Det är sådana här morgnar man lever för.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: