Jag blir så jäkla förbannad!



Jag blir så jäkla förbannad. Att en enda kund kan förstöra hela ens dag. Jag var på stålande humör hela dagen. Så blev jag tvungen att hjälpa en kund fem min innan jag slutade. Och hon var hur otrevlig som helst och helt dum i huvudet. Jävla cp kund. Att något så litet kan förstöra en hel dag. Nu är jag iallafall ledig i tre dagar. Fy sjutton vad skönt det kommer atrt bli. Att bara få lämna hela skiten. Slippa känna någon stress. Imorgon kl 06:00 går tåget. Och ingen kommer att vara lyckligare än jag.

Nu skall jag städa mitt rum som ser ut som fan. Sedan skall jag packa. Och senare ikväll så kommer My och Snutten hit som skall sova här. Snutten är så himla söt som erbjöd sig att köra alla våra väskor till centralen imon så att vi slipper släpa med oss dem på bussen :) Han är för himla bra min pluttinutt.
Johanna

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Meeeen...vill ju veta vad hon gjorde eller sa...hehe

2009-10-15 @ 19:22:43
URL: http://www.bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: