Världens mysigaste dag.


Snutten. Som min syster sa: likheten är slående.
Jag kan nog inte annat än o hålla med :)


Jag och syster.

Förlåt för kassa bilder, snutten får lägga in bättre bilder sedan. Men vi hade iallafall en heldag tillsammans igår. Var väldigt längesedan vi hade det. Det var hur mysigt som helst. Vi åkte först till slottskogen och tittade på alla djuren. Det var 7 år sedan jag var där sist. Vi tog med oss cookies och varm choklad och hade det hur mysigt som helst. Sedan åkte vi hem till mig och bakade världens godaste bröd. Sedan bar det av till Jensens där vi åt mycket god mat. Det var den bästa dagen som jag har haft på riktigt länge. Min pusselipuss är underbar!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: