Gamla minnen.


Jag och My för 3 år sedan.

Igår var min bästa vän My här. Jag, min syster och My har varit bästa vänner i 11 år nu. Vi satt på balkongen igår och pratade gamla minnen från låg, mellan och högstadiet. Det var längesedan jag skrattade så mycket.
När vi var ca 9 år och gjorde träcigg i träslöjden och alla som var mindre än oss tyckte att vi var så coola. Eller när vi var ca 10 år och lekte tonåringar och fotomodeller. Haha ja man gjorde många pinsamma saker när man var yngre men gud vad kul vi hade. Roligt att se tillbaka på det nu.
Johanna

Kommentarer
Postat av: Leia

Vilka fina färger du har i bloggen =)

2009-08-26 @ 14:33:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emelie Eklöf

Kommer ihåg träciggen! :D Gud va vi lurade fadderbarnen att de va riktiga cigg! Hoppas du har det toppen vännen. Vi får ta och ses någon gång snart... Puss puss

2009-09-21 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: