Dagen innan Dagen

12.33 och det är min sista dag av sommarlovet. Imorgon blir det skola igen, upp till Jönköping och bli klar med min utbildning till sjukskötersk....are menar jag.
Jag är så omotiverad att det nästan är löjligt. Men om jag väl sätter igång så blir det väl okej.

Vi sa upp lägenheten i Jönköping så nu får jag pendla istället, vilket kommer kosta idiotmycket, men det handlar om att tjäna in pengarna. På tal om pengar så kom pengarna in idag! VIlken lättnad!!!



Jag måste lämna in böcker till bibban, där böter väntar. lång historia och väääääääldigt tråkig.


Rummet måste fixas så man kan plugga i det. Det ända som ska bli skönt är att livet äntligen får lite rutin. Det har jag verkligen saknat. Rutin är underskattat.



Sen har det varit mycket snack om Jay-z's nya låt, om hur bra och blha blha blha den är. Och jag kan bara säga en sak. Den är bra!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Va fina ni är!!

Vet att du gillar butiken Fanny Michel. Visste du att de har öppnat webshop? Hur mycket fint som helst och perfekt om man inte bor i närheten :)

www.fannymichel.se

Kram Cissi

2009-08-24 @ 13:15:34
Postat av: madde

Tack så mycket, vad sött av dig!

2009-08-24 @ 16:06:05
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
Postat av: ALICE RISHOLT

SV: Taack :)

2009-08-24 @ 17:52:45
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: J.h

snygg design :)

2009-08-24 @ 21:43:05
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: